Now it's done...

Ja jag har sökt skolor.. officiellt, ska flytta till gbg.. Undra hur det kommer bli?? Behöver faktiskt ny start på livet, men GÖTEBORG hahaha kanske en för stor utmaning för en tjej som mig?? HAHA I DONT THINK SO, I can do everything :D

Jag och Derya har OFFICIELLT blivit blodssystrar... HAH nej vi är inte fjortisar, att dela blod är mycket mer än bara dela blod. Enligt oss betyder det att vi är en del av varandra nu. Vi har båda grupp A, undersökte vi idag på biologin, så tänkte vi... varför inte? KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS hahahahahahahaha



Sen kanske en bild på min nya frisyr?


Längden är 3 cm kortare (har lite ångest över det) men det växer ut på en månad så då e nog ångesten över hahaha sen är det inte så extremt uppklippt som jag ville ha det, men hon vägrade klippa mer hahaha hon ba NEJ inte ditt hår jag ba såja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0