Officiellt min andra halva.

Jag har pga mina misstag lärt mig att uppskatta det jag har nu. Jag vill inte förlora personerna i mitt liv för att jag inte vet hur man uppskattar dem! Och därför säger jag det nu. Jag ÄLSKAR mina vänner så mycket att det gör ONT när jag tänker på allt vi varit igenom och allt dem gjort för mig. Jag önskar jag kunde ge tillbaka allt lika mycket. ♥

Först vill jag säga tack till min andra halva Derya.Jag skäms inte när jag säger att jag gråter av glädje för jag har henne i mitt liv. Till och med när jag skriver detta har jag svårt för att hålla det tillbaka. Vi har varit vänner i 2 år, men att vi kommit så nära är helt sjukt. Som att jag alltid känt henne.

Som födelsedagspresent av henne fick jag detta:


Alltså Derya, Måste du va så underbar? Herremin gud. Finns inga presenter jag uppskattar som personliga presenter, det var texten som fick mig till att bli helt mjuk och börja storböla...

HAHA vi e så sjuka, Kommer elin från ingenstans "OMG BIG BROTHER NR 2" för vi böla hahahahaha och inte nog med det rann mitt smink åt helvete, jag ba TACK DERYA -.- HAHAH och stack ner för att sminka mig..

Jag ba : Deki, säg ngt så jag inte börjar gråta igen..
Deki: TÄNK PÅ BARNEN I AFRIKA!
Jag: -.- ? VA? hahahahahahahaahah ofta. Då gråter man ju?
Deki: HAHAHA OJ, okej tänk på FYSIK!
Jag: Okeej såja, du vill verkligen att jag ska gråta...

Och såklart var alla andra presenter minst lika fina! Sabinas engagemang till att laga all mat var bara så att jag inte kan tacka nog, Mirela köpte ett paket med hudvård från Body Shop och jag fick en skitfin regal-klocka av Hasreta (min mammas vän)

Och så klart massa pengar.

Deki gjorde tårtor till mig som gjorde att jag fucking ville gråta, och inte nog med det var vi hos HENNE och hade middag och förfest. Sen Martina som satt TVÅ timmar och fixade mina naglar som dock idag är fuckade för vi festade för hårt -.- men att hon ställde upp betyder också så mycket !

Mina tjejer, Ni betyder så mkt.. älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0