Pita nr 2

HAHA igår när jag skulle träna med Mateo så hade han köpt en "bulle med bulle" som han tyckte var sten HAHAH så mkt jag skrattade.


Det roliga är att han smulade sönder sig i sätet bredvid mig. Och han fick damp på bullen men rutan på hans sida får inte öppnas så han öppnade dörren mitt i vägen och slängde ut bullen och jag hade en bil bakom mig. Jag tror jag kollapsa lite. Så när han gick ut ur bilen spillde han massa smulor över hela marken och sa "JAG SPILLDE ETT HELT BAGERI!"

Och inte nog med det gav han mig en påse..
jag bara: Vad finns i den?
Mateo: En till bulle, hoppas den också är STEN så jag kan krossa en bilruta...
Alltså ni skulle sett hans min och sättet han sa det på. Det är inte ofta jag skrattar så mycket att jag tappar andan men igår gjorde jag det -.- Han var typ "nöjd" över att den var sten...
Sen idag sa han:

Mateo: haha snabba dig när du slutar
fr varje sekund du e sen efter 14.01 krossar jag en ruta
på din bil
med din bulle eller
hahaha ja
har laddat
köpte gårdagens
hårda som titan

Ibland kan han va ba för mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0