You are all II need and I shouldn't have let you go...



Vet inte vf jag känner att jag inte ger tillräckligt med cred till mina vänner som alltid finns där för mig.
Ska göra ett inlägg om en av dem per inlägg någon gång bara för att visa appreciation :D
Men jag älskar martina för hon alltid finns där för mig & är min personliga psykolog
älskar derya för hon är så underbar som hon är och hatar mig med kärlek
älskar mateo för han alltid kan få mig på humör med sina skämt
älskar sabina för vi har en vänskap som man kanförlita sig på i vått & torrt
älskar min bror för han mobbar mig på ett sätt som jag bara måste skratta åt och för han är den bästa som finns
älskar mina föräldrar för dem verkligen ger mig allt jag önskar mig
älskar att jag insett vad jag har innan jag förlorat det.
en person fattas, men man kan inte alltid ha vad man vill :)

glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Martina

ÄLSKLIIIING !!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 Du är för underbar, du är min ängel och min bästa vän kommer alltid att älska dig och vara vid din sida så länge jag lever, duso moja <3

2011-03-02 @ 22:32:47
Postat av: arnela

Du är mer underbar älskling :D <3 <3 <3 <3 <3 finner inga ord för dig. ÄLSKAR DIG OTROOOOOOOLIGT <3

2011-03-02 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0