As ready as you can get.

Ni kanske hade tyckt det e roligt men jaaa... jag fixade allt i sista dagen :D
Hämtade studentklänningen idag, har mössan klar. Fick tutan idag :D


På bilden har vi handväskan - silver som jag köpte idag.
Skorna - silver som jag köpte IGÅR hahha
Studentbiljett, efterfest, triangeln och studentklänningen hänger
I påsen balklänning som bara folket som kommer till dunkers imorron 16.00 kommer se irl, annars får ni hålla utkik i bloggen då jag säkert kommer lägga upp bild på.
Fixade naglar igår hos mitt hjärta Martina och ögonbrynen fixade mamma idag.
Köpte även locktång i GBG ska locka håret imorron :D
SÅ ja... man blir fattig då man ska ta studenten...

OCH inte nog med det. Min guldprick i ögat är guldig :D hahaha för er som inte vet, det brukar aldrig synas. Men lite då och då glöder den, vilket jag tolkar som att ngt bra kommer hända :D såklart gör det inte det, tro inte jag e psykopat. Men lovar varje gång den e det så är dagen efter riktigt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0