BÄSTA HELGEN NÅGONSIN!

Med grov ironi. Okej ska inte va som alla andra bloggare och maxa om Melodifestivalen, för jag till och med glömde den okej? Fail, började kolla halv elva. Grattis till Sverige som kom 3a och grattis till Bosnien som kom 6a :)

Jag satt på balkongen och pluggade, för första gången min helg inte går ut på inte vara hemma.


Nyckeln till en lyckad pluggning är en skön stämning. Musik, brasa, cola Zero, sol och balkong :) Dock blev inte det av för deki ringde mig o vi snacka i 45 min -.- om ingenting bokstavligt talat.

Och sen satt jag med mobilen och fixade en spellista i 30 min HAHAH sen ba wtf... pluggade lite o fick ett sms från elin att hennes mamma diggar bosniska låten. Jag ba tänkte "Vad babblar hon om?"
Hon ba" Ser du inte eurovision"
jag ba "CRAP! -.-" Det hade börjat 1½ timme tidigare. HAHAH riktig fail

Ringer Imad mig kl kvart i 1:
Imad: Heej Arnela... Vi ska röka pipa, ska du med :D?
Jag: ..... hehehehehe klockan är kvart i ett?
Imad: Det är LÖRDAG, sluta vara en gammal gumma
Jag: Vill ej ha samar av mina föräldrar (Bosnisk lavett) okej om du ringde 3 timmar tidigare..
Imad: Jaha... men faaan då, för pipan är typ som aldrig förr
Arnela den pipberoende flickan: JAG HATAR DIG SÅ TASKIG :(

en stund senare (HAHAHAHAHAHAHAHAHA omg skrattar ba jag tänker på det)
Jag: Sverige kom 3a..
Imad: Jaa ändån fett
(Hör man någon i bakrunden säger: Han e palestinaaaaa)
Imad: NEeeej han är SVENSK!
Jag: Han e ARAB
Imad: Neejnej, testa ge honom en sten, han kommer inte veeta vad han ska göra med den. Han kommer stå som ett frågetecken.
(jag dog rip)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0