Crne oci!

Ganska speciella två dagar jag haft. haha, har också tänkt berätta en sak om vänskap som jag kom på i denna veckan AHHA. Har tänkt på att ordet "vän" inte betyder samma för alla. För mig är det någon jag öppnar mig helt till. Och med det menar jag att jag itne håller in något när jag är med denna person.

Vän för mig är de här 2 tjejerna.
Eller egentligen är vän mycket mindre än vad jag känner för dem, det e priceless och oförklarligt. Jag har fått höra att videon från youtube inte gick att se, så jag ladda upp den på UpVideo istället, nu har ni chans att se den underbara videon med dem UNDERBARASTE fottona ( GROV IRONI på många av dem, bli inte rädda )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0