Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig prövat något nytt.

Japp, jag har varit seg med att uppdatera. Man kan förkortat säga att jag MAXAT gymmet så mtk att mina muskler börjat strejka. När jag la mig igår darrade alla muskler som fan - utan att stanna -.- Men det lär behövas inför sommaren eller hur. Därför ingen skräpmat, chips, godis, choklad, tårta osv.. Satsar på den hälsosamma livsstilen - min stil.

Utan att försöka äckla er har man bokstavligt talat kunnat krama ut jaa ca 1 deciliter svett från mitt linne efter mina pass. Elinor satt och flabba åt mig när jag va i omklädningsrummet och alla satt med öppna munnar när jag krama ur min tröja HAHA mamma ba: "Inte konstigt alla kollar, det e inte direkt NORMALT att krama ur sin tröja?" HAHAH tack -.-

Och igår satt jag och skratta så mkt åt min bror att jag skrattade så mtk så jag nästan började gråta utan flipp. Det kom till den gränsen att jag stängde ögonen o höll för öronen för att inte höra mer -.- HAHAHAHAHAH Sen när jag gick in på mitt rum satt jag där som en fucking retard och skratta för mig själv. Dock går det inte att förklara det roliga, han härmade sin lärare på ett utvecklingssamtal . DÖDLIGT. ahahaha

Och bilden e gammal, jag har tappat utseendet som en oskyldig liten flicka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0