I don't need you to tell me how cute I am (cause I already know)


Baby baby baby,
Tell me that you love me,
And I don't wanna hear how bad you want me



Har i alla fall ALDRIG skrattat åt så många olika saker som igår. Alltså det var dödligt !
Vi disikerade ett lamm hahahah


Jag ba derya lek ledsen..HAHAHAHA

HUR FAN SER MITT HÅR UT? herregud..

Ska försöka förklara några av de roliga sakerna..
Först o främst har jag fått se en av dem mest pinsamma sakerna som någonsin beskådats...

Ni har säkert så i er skola att när någon tappar någon att alla klappar?

I alla fall en kille tappade ett glas.. alla kollade på honom och klappade, han blev så nervös men skulle leka cool och lyfta händerna som i "tack för applåderna" och höll i tallrik med soppa och tog upp händerna -
hela soppan spilldes i hans huvud, ansikte, håret, jackan... och när jag berättade detta fick jag svaret "vf ljuger du" men ja lovar det e sant. Jag satt såhär :O typ i 10 minuter kunde ej fatta skammen... fyfan så synd jag tyckte.. :(



En annan rolig grej var Mateo på bosniskan - han fick mig utslängd som ja inte blivit på ett BRA TAG hahahahahah (kanske nian) Genom att viska till mig "Tänk dig Semsija på kingston ". Jag höll på att dö.. och Semsija(vår lärare) sa att vi måste va tysta o lyssna på redovisningen.

Hon frågade oss om den, och konstigt nog kunde jag inte svara på en enda fråga för jag smsade med mateo som satt precis bredvid mig... så hon slängde ut oss.. och jag gick ut genom att säga:
- Semsija NISI ljuta na mene :D NAZOVI ME POSLE!
vilket betyder "Semsija du är inte sur på mig, ring mej sen"
mateo kollapsa på plats: "OFTA MAN SÄGER TILL SIN LÄRARE RING MIG SEN HAHAHAHAHAHAHAH"
Men hon e så söt kan ej bli sur på mej, hon hade sånt flin bakom sin "sura min" hihihihi ♥
______________________________________________________________________________________

Och som "grädden på moset " tvättade jag med min bror när jag kom hem. Han hängde sig i en galge som slets ur väggen o träffa honom i huvet. Han ba "aah" alltså ni anar inte att jag dog.. va tvungen att vika mig av skratt..

och innan det hade han fått "aggressionsutbrott" och slängde en flaska i väggen i tvättstugan för den va tom då resterna skvätte på mej -.-. Medan han gick upp för att hämta en ny va jag där nere helt själv och skratta för mig själv.. och det var inte ett fniss utan gapflabb för mig själv... så jag typ gömde mig från fönsterna vi har i tvättstugan så att folk inte ska tro jag e psykopat om dem går förbi.. när jag tänkte på att jag gömde mig för fönsterna började jag skratta ännu mer.. Sen kan man tycka lite vad man vill om mig hahahah!

Kommentarer
Postat av: Sabina

HAHAHAHHAHAHAHHA JAG GRÅTER HAHAHAHHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR.. omer e legend.. o dom andra oxå o han killen kan lika gärna byta skola för det e ba synd HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-05-20 @ 19:35:14
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0