Känner inte mig själv!

Ibland när jag precis lärt känna folk säger dem till mig: Berätta för mig HUR är du som person..?
Vad fan svarar man på det?

Jag är en VÄLDIGT komplicerad människa. Jag analyserar saker mycket, men påpekar aldrig dem. Jag gör saker spontant, utan att veta varför jag gör som jag gör. Men det jag gör blir alltid bäst för mig. Hur vet jag vad jag ska säga och hur jag ska agera utan att tänka efter - och ändå blir det så perfekt som möjligt.

Utan flipp nu -  jag va inne o läste mitt horoskop och den förklarade allt för mig HAHAHA. Tänk er, man läser horoskop för att lära känna sig själv?

*Jag menar den berättade att jag aldrig öppnar min käft för någon om något - inte för att jag tänker "FÅR INTE SÄGA DET" utan för att jag har det i naturen. What gets through my ears stays there!

*Och ja jag är väl ganska pålitlig.

*Jag är också VÄLDIGT duktig på att läsa av folk - vilket förklarar varför ajg stöter bort folk utan att dem ens gjort mig något dåligt egetnligen. JAg bara vet hur dem är och ofta hur/vad dem tänker.. Ni kanske tänker att det är fördomsfullt, men nej bara sättet en mäniska beter sig på och försöker "dölja en viss grej" kan jag se, utan att ens behöva anstränga mig gör att dem inte behövs i mitt liv.

*Som sagt analyserar saker - får reda på personligheter - men HATAR drama. Hatar bråk, tjaffs och sånt MÖG. Därför påpekar jag aldrig en människas dåliga sidor, orkar inte, jag bara går vidare.

* Kärleksfull - ingen snack om saken, de jag har nära hjärtat DÖR jag för. Bokstavligt jag DÖR för dem!

* Vad det gäller det negativa där uppe, ja det mesta stämmer. Alla brukar säga att jag inte delar med mej av det jag har inom mig - bara de närmsta vet allt. Jag är ofta obestämd HAHA sen får ajg ångest över det jag väl bestämt mig för -.- Förvirrad blir jag också när någon inte uttrycker sig VÄL för jag är som sagt analytiker och minsta ord fel gör att jag tänker "WTF?" HAHA

* Men dåligt självförtroende och opraktiskt är VÄLDIGT FEL hahaha. Okej det e inte så att jag svävar, men e jordnära och VÄLDIGT praktisk av mig.

Fick ni lära känna mig lite, either you like it or you don't - can't care less, that's who I am.
Ska Köpa balskor nu hihi. Sen blir det ett hårt spinningpass - känner mej fett taggad :D ha det fettaasst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0