Mobbning -.-

Ja jag blev mobbad för jag inte uppdaterat min blogg ! hahahah men jag kan säga förkortat:

* Haft ångest för vår äckliga skola lagt allt sista veckorna så jag har varit tvungen att skippa costa :(
* Firat Martinas födelsedag med en FINFIN utgång

* Solat o softat under veckan
* Grillat :D (både på gröningen o med föräldrarna=legender)
* TRÄNAT TRÄNAT TRÄNAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTT
Jag har selma över nu, som för den delen har däckat. Kolla så fina:
Ett normalt fotto, resten e kedd...-.-

(hon ville visa upp sin tappade tand)

HAHAH sen MÅSTE NI KOLLA DENNA NI MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: db

så stor o söt hon blivit :D:D

2011-05-08 @ 01:00:40
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: db

jaa helt sjukt, alltså jag orkar inte med åsnan från betlehem, wtfff you are not normal. ska skjuta dig imorgon på final exam så du slipper göra de , men först måste du knocka mig

2011-05-08 @ 13:58:03
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0