Och så va man med i tidningen hahaha.!

Först måste jag ba berätta: Jag va i familia förra månaden typ och såg nyss på mobilen att jag fottat det mest underliga HAHAHAHAHA
Alltså okej det e en skylt var cyklar ska parkera, dem kanske inte lärt sig att man parkerar PÅ MARKEN?
Och ganska ironiskt att min reaktion till denna registreringsskylten var AEH...

Och ja.. som rubriken säger; jag va med i City idag..Vilken förklaring jag gav ? HAH wtf.. "för att han har dem bästa låtarna?" så sa jag fan inte HAHAH men det hade dock varit min dröm (A) USHER !♥
"Vilken kändis vill du förfesta med?"

"inte alls runt huvud jag fick"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt student klänning kan du inte visa bild på hur den ser ut? Kram

2011-05-11 @ 14:46:58
Postat av: arnela

Jodå, jag har lagt upp bild förra månaden kolla där :D <3

2011-05-11 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0