Så kul så det finns inte ! Alltså... herremingud så sjuuuk helg !

Jag kan faktiskt inte förklara min underbara helg. Men kan väl visa några bilder, och säga att jag va ute o festade 3 dagar i rad.

Dag 1. (torsdag) Bal & Utgång



Jag och Babo :D

Brother from another mother ♥

Min syster mitt allt ♥
Utgången va också lika oförglömlig, tror dock inte jag tog några fotton.

Dag 2. (fredag)
Har ALDRGI skrattat så mkt på en utgång, hon va (som alltid) - SJUK I HUVUDET !

KOLLA HENNES RING ALLIHOPA ! HAHAHA detta va hon igår: (frågade alla samma fråga) Eller hur e min ring fin?? ELLOR HUER.. alla ba oooh ja så fet. Hon fula sig o lekte gb ba "Veet mannen vett" hahahah älskar henne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dag 3 (lördag).
Visste inte var jag befann mig... Vaknade med värre träningsvärk än dag 2 HAHAH och tänkte, en till utgång är OMÖJLIG. Men vet ni vad? Jag övertalade Derya ! HAHAH Och det blev så fucking lyckat att jag höll på att spricka. Vi träffade Leta,Lila,Tina & Dona (som för den delen joinat mig i tivoli sen dag 1) HAHAHA legender och festade sönder med dem.

Det var CostabravaTema så alla gick runt med "hula-hula-halsband" hahah och folket från costa va där. (Hbg barn) inte för attjag vet vilka som va där för jag själv va emo o stanna hemma för äckliga plugget men ändå...


OCh jag tackade gud att jag i sista sekunden beslutade mig för att köra. Annars hade jag kommit hem som att jag hade duschat och åkt buss i största ovädret någonsin. KÖRKORT E MAKT!

Dock har jag inga bilder från igår just nu, donika har haha. JAg och deki försökte fottas igår men det gick åt helvete HAHAHAHAHA vi blev gula som fan och typ blunda för blixten va värre än solen -.-

OFÖRGLÖMLIIIIIGT !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: arnela

HAHAAHAH för den anonyma.. Nej din plan misslyckades totalt faktiskt :D

2011-05-29 @ 21:31:14
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ej ja finns me överallt fråga M va hans brud tycker angående daj ooooo resten av dina gay kill kompisars brudar sätt daj ner o ta en funderare över varför vissa av dom INTE vågar va me daj ja e en hjärnskrynklare lilla chompis dina vänner e bara för falska för att erkäna att dom inte får va me daj ni har maj o tacka för de tack o adjö

2011-05-30 @ 03:40:46
Postat av: arnela

det va faktiskt på tiden att du sa adjö.. så.. adjö! Kom aldrig mer tillbaka kommer ändå inte svara mer. DU e för mobbad för att få svar.

2011-05-30 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0