söööööt dag

Man satt på pistachia och ba softa.
Vet ni vf vi skratta så mkt? För att man såg donika när hon skulle fotta oss hon ba posa för man såg henne i spegeln -.-

Lömsk min? -.-

Förlåt om jag frestat er...

VET NI VEM SOM KOM TILL HBG? IIIIIIIIMMMMMMMMMAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDD♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Han ba jag e i HBG om 25 min, jag ba wtf VA? KOM TILL PISTACHIA. Så kom han dit, och som vanligt skrattade vi tills vi fick 18-pack -.-

Sen va jag en heldag med min babe Martinka :D Hennes kille challe satte på sån låt "PSYKOPAT" när jag va där, vet inte om han menade att jag var det? AHHA Vi va i af i mezo o åt sen blev det film med naturgodis och cola :D

Just det smakade den där nya marabou

Jag dog lite av hur god den var ! HAHA
Och för er som undrar, för mig finns inget "Lördagsgodis" utan det är "Fredagsgodis" och träning resten av veckan bara för det HHA

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0