TRE APOR

Det var längesen jag berättade om min babo faktiskt, och för ngndagsen fick han mig till o flabba sönder. Eller ja det gör han hela tiden. KING. Ni som följer min blogg vet att älskar ta bilen till skolan för jag hatar o cykla på morgonen. (Jag kan träna, men inte cykla - psykopat - men det e annan femma)

Så var det min tur o ha bilen,
så han ba: Jaa Arnela.. jag behöver bilen nästa vecka.
Jag: Okej :)
Han: :| ... Jag bara skoja
Jag: ....
Han: fan...DET var meningen att du skulle bli SUR ...
Jag: Hahahahaha !!
Han: FAAAAAAAN.. FAN OCKSÅ.. FAAAAAAAAAAAN
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA oookej så ond..


Detta e en jättegullig förpackning till min pappas vin. Så när dem satt o grilla sa min pappa till mig "Kan du vara snäll o hämta en ny box vin? TRI MAJMUNA heter den.. "(tre apor på bosniska) HAHAHA wtf? Palla översätta det..

Kommentarer
Postat av: bevd

det vinet är sten gott!

2011-05-12 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0