Trots regnet finns mina solstrålar!

Jag gick med på att gå med Martina till maxi (vädret var stensoligt då) Sen när vi va vid utgången när vi skulle hem haglade det och regnade det som fan -.-

Och Martina beslutade sig för att posa som att hon dricker pölen. Fattar inte var hon får allt ifrån, det var som att någon inom henne redan hade beslutat sig för att posa så innan jag ens sa jag ska fotta dig nu. HAHAHAH

MIN VACKRA SOLSTRÅLE!


Sen kommer man hem och får ett meddelande på HeyTell av Deki igen, ALLTSÅ det e så FUCKING FULT ni anar inte så mkt jag skrattar. Efter flera timmars plugg, från typ 12 till kvällen får bara demhär 2 mig på humör! Ni är änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0