älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar

Fucking älskar allt med o bo här nu HAHAHA blir ba mer o mer bekväm i var jag är nu!
Konserten igår va.. alltså.. dödlig :)
Jag snackade med en kompis idag o
han ba "Jag hörde att det ba va helt okej?"
jag ba "VAAA??? Jag hade typ dödskul!!"
han ba "A men du har alltid kul, vet du ens hur man har tråkigt?"
(orkar inte mitt "han ba hon ba den ba ja ba") -.-
HAHAH och det e sant jag gör det alltid till det bästa. Och sen betalar man 300 kr för att komma in? Är det fucking Usher som sjunger eller? -.- (okej sinan är king, men inte fan är han en profet eller ngt) klart man gör situationen till ngt oförglömligt. Och enda fottot jag såg jag hade fottat från igår va denna:
Är detta den enda lyckade bilden så va de fan katastrofkul ! Hade inte tid att fottas o sånt :P fyfan sinan I LOVE U MAN !  hahahahah
Sen fick jag ett mms häromdagen från ema. Hon visar sin kärlek för mig så jävla bra !
"FU ARRE" hahahahahaahahaha fucking DOG när jag såg detta ! Hon är insane ♥
Men ah nu är det ca 2 veckor kvar av skolan, sedan HBG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0