Divicanka se snalazi!

När man flyttar ut har man tid till ett och annat :D
Vet inte om jag är störd i huvudet men köpte ett bord som är anpassat till att man kan göra pita på det HAHAH :D
Trodde dem skulle bli lite sådär misslyckade.. men NEJ? Dem blev ASGODA HAHAHAHA jag ba YES JAG ÄR BRA PÅ NÅGOT ! :D (okej överdriver) men i af vad det gäller mat. Ni skulle sett mina crossainer det va fucking katastrof, såg ut som ihoprullade maramice (servetter).
Till crossainerna hade jag köpt färdig smördeg, men jag orkade inte göra dem direkt så ajg la dem i frysen, sen när jag skulle göra dem pallade jag inte vänta så jag rullade upp den HAHAHAHAHA fattar ni att allt smulades åt helvete? så mkt jag garva i all min ensamhet, kanske borde kalla på en kompis när jag lagar mat. Synd att jag inte har en mästerkock som Sabina här :(
I af så fanns det en bit av smördegen som inte såg ut som sågspån, och jag tog den, la i nutella och in i ugnen, kom jag tillbaka efter 15 min forfarande DÖDA? dem hade inte växt ett skit HAHAHAHA sen kom jag på JUST DET MÅSTE KAVLA DEM -.- men ja.. ätbart i af (eller inte)
Men till pitan gjorde jag allt själv. Degen, fyllningen & rullade ihop dem :D UntsUnts

Kommentarer
Postat av: Meliha

Dobar ti je blog, kako si ljepa!:D Ja sam jednom probala pitu da pravim, al sam morala baciti sve.. haha :P

2011-11-05 @ 15:24:38
Postat av: arnela

HAHAH tako je iz pocetka, ja iskoristim pola tjesta a pola bacim HAHAHAHA ali eto ipak dobra je :D Samo moras nekoliko puta uz mamu da pravis pa ti nece biti problema ;D Hvala ti :)

2011-11-05 @ 17:37:10
Postat av: Meliha

jao mami nikad nepravi :-( sretan bajram :-D gdje u svedskoj zivis? :)

2011-11-06 @ 21:47:00
Postat av: arnela

sad zivim u Linköpingu :D pa onda pravi sa drugaricom koja zna hahaha

2011-11-07 @ 08:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0