Fieesta

Lite då o då får man ta paus från skolan. Typ som nu.. när jag flyttat softar jag lite väl mycket hahahaha. Man flyttar upp allt man har att göra hela tiden.
Igår va det "tackfest".. känns lite som att studenter ba hittar på massa ursäkter för att ha fest hahahaha jag menar tackfest?..på en onsdag?? HAHA :D Klagar dock inte. Temat va "Allt som börjar på J men inte stavas med J". Då skulle man varit utklädd. Har inte fotto på mig själv :P kanske får jag det senare av Benjamin.
Detta är vad jag kunde hitta på mobilen :)

Gerdiiis käkar pudding
Lägg märke till 100 st sallader i bakgrunden :P
På hennes rygg stod detta:
Gückel (det stavas väl så?) haha
Sittningen..
INGA bilder på själva festen .. kanske lika bra? HAHAHA alla blev lite too much :D
Men okej, klockan blev 04:00 och jag och Elin va hungriga.. då gjorde vi varma mackor..
Glad elin står och skär ost :D HAHAH
Normalt nog?
Good day.. dagen efter skulle man tvinga sig upp från sängen klockan nio :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0