Före & Efter :)

Är inte detta RESPEKT??????
Kan inte fatta att jag faktiskt bor i en egen lägenhet. Bor själv i MIN lägenhet.. shit alltså :D
Och såhär såg det ut innan
Fick kommentar från en kompis från Helsingborg:
- Arnela vf ska dina föräldrar hjälpa dig flytta? Madrassen och tvn eller? -.-
HAHAHAHAH men dem hjälpte mig med SÅ mkt mer. Det behövdes två hela dagar att köpa, montera och styla lägenheten. Kan väl påstå att detta ser MKT MKT MKT bättre ut. Vill inte ens till skolan. Vill bara ligga i min översköna fotölj och ba softa
Och köket :D
Och Sen lyckades jag ta sönder en av dem röda dörrarna (syns lite i fottot med bord och stolar där bakom ovanför frysen) HAHA alltså det va riktigt ångest jag ba luta mig på den när jag skulle fixa gardinen och den ba sprack vid spiken jag ba NOOOO :( HAHA så det får vi fixa nästa gång mina kära kmr hit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0