Jag tror jag har något unikt.

Satt och snackade med mina tjejer Katarina & Martina innan jag skulle hem till Linköping.
Jag kom fram till: Det finns inte många som har sån relation med sina kompisar som jag har med dem. Visst många säger "JAG LITAR PÅ 10000% PÅ MIN KOMPIS HON HADE ALDRIG GJORT NGT DÅLIGT MOT MIG"

Men tro mig, det finns dem som sviker en efter 5, 10 eller kanske 20 år. Med dehär 2 tjejerna och Derya VET jag att dem aldrig hade svikit mig, och alltid finns där för mig. Det är vänskap på en helt ny nivå, då jag faktiskt i flera situationer tänker mer på dem än på mig själv. Det är äkta vänskap. Jag bor 300 km ifrån dem, men ändå vet jag att när utbildningen är klar, kommer vi umgås med varann som att jag alltid bott i Helsingborg. När folk hör av sig och faktiskt VISAR att dem bryr sig, istället för att säga det, det är då man inser. Jag har insett att det jag har får många aldrig uppleva. Vissa får inte uppleva en enda riktig vän: Jag har TRE ♥

Jag har folk jag kan berätta precis ALLT till. Finns inte en enda sak jag kan tänka på "men det här kan jag inte berätta" för jag vet at dem kommer stötta mig och ge mig råd oavsett vad det gäller. Oavsett om jag är en idiot och trotsar dem, oavsett om jag gör ngt jag vet är dåligt för mig - så kommer dem finnas där och få mig att inse allt dåligt men även allt bra i allt. Ni är underbara

Kommentarer
Postat av: Mikaela

måste vara en härlig känsla =)

2011-11-21 @ 18:20:42
Postat av: arnela

Det är helt underbart :D faktiskt

2011-11-21 @ 18:25:56
Postat av: Martina

Min blomma du ska veta att jag alltid kommer att älska dig och stötta dig oavsett vad ! Du är en vän på biljonen och det ska du veta !!!! ÄLSKAR DIG SÅÅÅ MYCKET !!!!! <3

2011-11-22 @ 17:37:20
Postat av: Katarina

Såja.. fucking gråter TACK SÅ MYCKET ARNELA !! och älskar dig med <3

2011-11-22 @ 19:27:32
Postat av: arnela

JAG ÄLSKAR EEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR

2011-11-27 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0