SAKNAR MINA ÄLSKLINGAR !

Nu är MMS:en i full gång, får massa mms hela tiden från hbg och det är det VÄRSTA! för man saknar allt så mkt :( men nu har jag denna bilden som bakgrundsbild på mobilen SEXIGA VISST?
Fyfan vad jag saknar dem. ni anar inte !
Men finns en hel del positiva grejer också ! :D Firade Bajram med underbara Edina! Vi har blivit stammisar på Steve's Coffee :D Mina vänner ba "Vi ser er där alltid" HAHAH men oj "konstigt". Nästa helg är det turnering i Nkpg typ bosnier? jag ba typ okej ? måste gå?
OCh sinan sakics stalker? Den 26e? måste gå? Jappp... till hbg om två veckor alltså :D UNTS UNTS riktigt bra schema alltså

Kommentarer
Postat av: Du vet mycket väl vem ;)

Rekla sam ti du ska dit om jag så måste släpa dig efter mig ;D

2011-11-06 @ 19:32:33
Postat av: arnela

HAHAHAHAHAHA bäst är du! Längtar :D

2011-11-07 @ 08:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0