skånskan alltsååååå.. satt o snacka med e...

imag0221 (MMS)

skånskan alltsååååå.. satt o snacka med en kompis häromdagen o "pittöga" kom på tal. han dog okej? han ba: vadå har man en pitt i pannen elr hahahahahahaha jag ba dude nej man ser i kors? sen kollade jag upp de o de va mycket riktigt från skånskan förklaring ena ögat kollar mot pitten o andra rakt. jag kollapsa hahahhahahha har aldrig tänkt på det faktiskt och va de gäller bilden förklarar ema den såhär "du leker seexig med slingan i ansiktet, o jag dör av skratt åt dej... och folk säger JAG är komiker,, kolla som jag skrattar" sen måste jag böla i bloggen. VARFÖR I HELVETE IGNORERAR BREVBÄRAREN MIN "INGEN REKLAM TACK - SKYLT". HAR LUST ATT SÄTTA UPP EN "IGNORERA INTE MIN SKYLT-SKYLT" HAHAHAH FUCKING FÅR DAAAAAMP :) dem tänker säkert aaah skitsamma ger henne den ändå honljuger säkert på skylten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0