Stället jag älskar mest på denna jord.

"Oväntat" Helsingborg. 
Hur fan kom den konen dit?
Träffade Sabina en snabb runda, (som åkte till norrköping SAMMA helg som jag skulle till HBG -.-)
Va en runda med Donika, Irman & Mateo, HAH alltså. Överdriver inte nu;
Jag skrattade så mkt att jag va tvungen att öppna bildörren för att skratta ut AHAH ffs jag ba "Jag vill ba stoppa er i en låda och ta med er hem till Linköping, låsa in er i ett rum och ha er där för att öppna rummet när jag behöver skratta (alltid alltsåå)
Jag hade inte EN ENDA MINUT ledig, skojar inte. 3 dagar på en månad är så jävla lite! Man ska hinna träffa alla och säga till alla att man kommit fram. Man känner sig ful också om man missat att va med någon :S
Denna helgen blev det mys med mina älsklingar Elin, Katarina & Martina på lördagen, kollade lite idol, käkade choklad, FÄRGADE HÅRET ! (Svarthårig nu, dock märkte ingen det i skolan idag och sa att det e ingen skillnad men iaf -.-) ÄLSKAR ATT VA MED MINA TJEJER :( ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DEM !
Här har vi DEMON !!! Som jag saknat så mkt :D
PUTTINUTTI !
Sen shopping på väla! Och sedan fika med Zizou & Katarina.
ÄLSKAR VÅRT SHOPPINGCENTRUM!!!!!!!!!!!!!
Sen va jag på fika med mirela innan jag solade (Man ser ut som ett lik om man är svarthårig och har vit hy AHAHA)
På kvällen kom gäster, omg så mkt jag saknar gamla goda tiderna :D Många människor att träffa många namn lite tid = stress. Så i december blir de HELVETE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0