you have to deal with that the time goes on

satte mig i tÅget nyss pÅ vÄg hem, dÄrav de konstiga bokstÄverna.
jag kollade ut, tÄnkte pÅ hur kul jag  hade i helgen, hur skÖnt det Är att trÄffa alla man Älskar och alla som uppskattar en
men sen tÄnkte jag. det kÄndes som ett lov, som att jag ba va ngn som hÄlsade pÅ helsingborg
jag snackade med pappa och sa
aaa men det fixar jag nÄr jag kommer hem
han var lika chockad som jag va. jag har bÖrjat kalla linkÖping fÖr hem...
det Är inte lÄtt.. lÅngt ifrÅn. det Är sÅ mycket svÅrare Än vad jag trodde.. men jag gÖr det fÖr min skull
har lÄrt mig sÅ mkt om mig sjÄlv, men Även om alla andra. det Är bÅde det vÄrsta och det bÄsta jag gjort i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0