Börja igen?

Jaa vet inte mkt som pekar på det men tid alltså. Under helgen va familjen här. Ska sätta före & efterbilder från SKÄGGETORP (som bev tkr låter så roligt) och Ekholmen.
Brushan hjälpte mej som faaaan. Saknar alltid min bror så jävla mkt. Han får mig till att inse att jag inte är den enda som är sick HAHA när han är här skrattar jag åt typ allt han säger -.- fattar inte var han får allt ifrån.
Hans kommentarer har allt som allt varit dödliga. Iofs går alla hans skämt ut över mig? Men Arnela skrattar alltid åt skämt som är mot henne själv.. jag vet wtf. Men palla hålla det inom sig om man ändå tkr det e kul?
Har massa massa bilder att lägga upp och massa kul att skriva men PALLAR INTE! Fattar inte mitt problem. Satt o läste "pita-inlägget" på bussen Folk fucking snea när jag började STOR-LE mitt i bussen och jag va tvungen att gömma mig under min jacka. Jag va bra på att blogga en gång i tiden hahaha att jag till och med skrattar åt mina egna gamla inlägg.. Vad har hänt? :P
Bloggar imorgon, ska njuta av min nya lägenhet idag ni anar inte så mysigt allt är. Nu börjar allt nytt. Morgonträning imorron, abow shit krydd hur ska de gå
hade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till min kära stad Arnela! När flyttade du hit? :)

2011-11-02 @ 19:18:19
Postat av: arnela

haha tack "anonym" för typ 2 mån sen :D

2011-11-03 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0