I'm so in agony. Look at the state of me... #

Vetifan, folk klagar på att jag inte bloggar som jag ska? Haha ja det kan stämma.
Har varit med Ema i Norrköping, BÄSTA EMA! Alltså tjejen e crazyyyyy. Synd att jag inte fottade lite o så.
Tjejen kör 100 på 50-vägar, hennes kommentarer är dödliga, jag gråter.

Vi vaknade på morgonen o hennes bror snackade högt, hon ba "KAN DU HÅLLA KÄFT DET FINNS FOLK SOM SOVER!!!!!!!!!!" jag kollapsa, han ba "Oj förlåt... ska dra o träna" hon ba "VAAA TREVLIGT!" HAHHA dog!
Sen var det läääängesen jag dela med mig av tankar osv. Tänkte köra en kort text.

You can't always have what you want.

Såklart blir det about love, har fått förfrågning om det. Tänker inte prata om mig, men allmänt.
Först så är det känt att folk dras tillbaka för dem överdrivet bra minnena. Finns INGET som kan öppna såren igen som en låt som påminner om det förflutna, eller kanske en lukt? I mitt fall finns det inget att tänka tillbaka till och sakna (och utan att syfta på någon specifik, men många tror att jag gör det). Jag är en människa som kollar framåt. Oavsett vad som hände för ett, två eller fem år sen, det är DÅ och därför kollar man inte tillbaka. Oavsett hur mycket man kämpar får man inte tillbaka det som en gång varit. Tyvärr. Så ni (speciellt tjejer) som går tillbaka till sina ex miljoner gånger, SLÄPP DET! Han är inte den enda.

Och sen folk som gråter för någon annan, visst har det tagit slut trots att båda ville fortsätta vara tillsammans då är det klart man inte har annat val än gråta ut det. Men får den andra dig att gråta av okänslighet är han/hon inte värd det! No man is worth crying over, and when you find the one who is, he won't make you cry...
Och så fucking är det..

Och sen kan man inte alltid ha vad man vill ha. Tyvärr det också.. Kanske hittar man någon som i dina ögon är ideell men av olika anledngar passar inte pusselbitarna för att göra det hela perfekt. Kanske behöver man kämpa för det? Eller så fattas en pusselbit och då e det lika bra att ge upp det hela. Alla är så naiva och ytliga. Tänk framåt och tänk realistiskt, kärleken är faktiskt något som kommer då man minst anar det, oväntat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0