Someday. Someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else.

jag inte tagit ett fotto på typ...10 år Håret är väl lite längre nu. 1dm sen är det till svanskotan :D (mitt mål) är lite trött se man hahaha pluggade till sent, sen är jag samtidigt glad.
Antagligen första och sista bilderna på mig i denna lägenheten i Skäggetorp. Snart flyttar man till Ekholmen, i en egen lägenhet ♥
Och för att göra inlägget "blommigare" så klarade jag programmeringstentan, och känns som att jag klarade matten? haha :D Nu börjar de rulla på för fan !
Fika med Edina now, japp fika-arnela is back. Dock inte i mezo men Linköping-stad :D

Kommentarer
Postat av: Bev

Okej. Dog. SKÄGGETORP?! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

2011-10-20 @ 01:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0