Varför landa när jag flyyyger fritt ^^

Shit allt känns så jävla bra just nu ! I skolan skrattar jag 24/7 med emica, alltså fan jag dör. Läste ett gammalt inlägg där min brorsa kryddar om min mammas mat... Jag satt o kunde inte hålla mig för skratt på bussen :( så jag ba tog jackan som vanligt och gömde mig i kragen HAHAHAH
oj bilden blev lite för stor. Men såhär snäll är emic mot mig -.- ema e grön, det e hon som skickade det till mej för jag har inte IPHONE utan HTC ♥
Hon ska överdriva ALLT okej? Inte på samma nivå som mina gamla killkompisar men she will get there HAHA
Sen kommer Sinan sakic och Sako polumenta till Nkpg.. ska jag agera Sinan-stalker och dra dit? hmm fucking bud på det !
Börjar bli lite irriterad på ett jättemobbat objekt som kommer o kommenterar min blogg för att hon är avundsjuk, ffs läser och kommenterar min blogg oftare än vad jag uppdaterar. Orkar inte lägga ner energi på det men skulle inte tveka att dedikera ett eget inlägg till hur mobbad och avundsjuk tjejen är. Så lägg ner projektet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0