Arnela mår bra !

Haha för er som undrar okej va i stan idag med Elin och såg mina älskade gina jeans ... alltså när jag såg dem ni skulle sett! Jag typ stod där jag ba: JAG MÅSTE SANSA MIG! HAR VÄNTAT PÅ DEM I 2 ÅR ! MINST! elin ba skratta som fan hahahah (vet att jag inte e normal)
GÖTT !!
Och jag kom hemifrån idag klockan 07.10 och var hemma 20.00.. Japp så om ni undrar vf min blogg blivit tråkig så är det för jag inte kan lägga ner tid på den.
Denna flytten har gjort att jag växt som person! alltså typ bara längtar att lära känna nytt folk hela tiden :D (inte för att jag varit osocial innan.,... HAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHA... skrattretande -.-) och nej jag visste inte att jag kunde bli socialare men tydligen kunde jag.
Folk kanske tror jag e sjuk i huvet när jag typ börjar snacka på busshållplatsen, bussen, i kön i en affär, i matsalen, i kön för att köpa kaffe osv.. HAHA tror jag kmr känna hela Östgötalänet om 1 år :D Mina deprimerande tankar är borta ! Tackar Elin för det. (och mina gina-jeans)
Imorron går man hemifrån 07.10 och kommer hem 02.00? Japp fest direkt efter skolan ! GIIIIVANDE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0