Helg med någon jag älskar över hela mitt hjärta :D

Önskar jag kunde förklara och greja om allt jag o Deki gjort i helgen. Så mycket skratt, så mycket tillbaka- och framtidstittande :D Snackat ut och kommit på fötter om varann igen. Nu vet jag mer om hur hon har det (ja det e stenviktigt)..
Jag stod o väntade på henne på fredagen helt typ till mig. Fattar ni hur det är att träffa en av sina absolut närmaste vänner (som man umgicks med VARJE dag) efter 6 hela veckor? Det var en UNDERBAR helg!
Vi snacka om så sjuka grejer, och bara att dra till Willys var typ världens utflykt med så mkt skratt att man dog..
Först stack man till stan för att luncha/fika så man kunde snacka ut.
Dagen efter blev det plugg HAHAHAHAHAHA (dör för att vi båda pluggar till civilingenjörer och snackade om livet plus pluggade) Ni kan tänka er hur glada alla andra som pluggade va..
Vi tog med hela maxi typ..
skrattade asmycket. Till slut fick en kille damp (jag förstår honom) men han sa inget HAHAH han ba satt där helt irriterad men jag KUNDE INTE hålla mig för flabb alltså.. Deryas fel!
sen..blev det utgång :D
Nja vår kombinering har inte varit direkt bästa :D men ja det e så vi e vana.. festa bort pluggandet.. dagen efter ta igen :P
Så för vi inte skulle missa bussen köpte vi frukost på Willys och satt och åt på fucking hållplatsen HAHAHAHA alltså vi gjorde värsta matbordet av bänken, tror folk tänkte att vi sneat livet eller ngt :)
HAHAHAHAHAH Krryyyydddd
Jaja alltså vi doppade torrt bröd i mjukost.. lagom normala..
Vi käkade pizza igår vi käkade minsta kebaben i världen förrigår (nyttiga tjejerna)
Jag tyckte kebaben va för 10-åringar o då får jag tillbaka ett sms "Då har du kommit rätt" -.- hahahah orkar ej
Kommer sakna min underbara älskling :( Bara hon sa hejdå idag gjorde jag blev helt lissen. Men då blir det hbg 6e okt :D ska bli gött !

Kommentarer
Postat av: db

så jävla vackra

2011-09-28 @ 00:21:12
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0