I now know this is right !

Alltså jag trodde aldrig det skulle hända, men har ni ngnsin haft dagar då ni inte hunnit sätta er vid datan .. inte ens 1 min? Denna veckan har jag i princip inte alls kunnat. Och igår va jag inte ens vid datan, fatta chocken? Jag är alltid inne på datan hahahah ! Men nu är jag hemma från skolan vi har håla jag lagar lite mat o så.
Igår va det en FET fest på cloetta center Och jag SKOJAR INTE detta va kön in.. (på dagen)
Alltså den va så lång att den fucking svängde :P
I kön slängde dem en massa grejer på oss hahah (dem långa gubbarna) HAHA vi stod i kön och jag hade ryggen mot dem så han i Orange bara:
- OJ jag tappar mina byxor!
Så vände jag mig om så han ba:
- JA NU VÄNDER DU DEJ OM!
Jag dog av skratt. Bokstavligen,.. skit i det som att jag vill se hans jävla kalsonger eller ngt
Och johnossi spelade
Så va man i stan med Andrej o Vlatko tills klockan blev ett (ja jag är medvetet om att det är onsdag och att jag börjar 08.15 dagen efter) Men fyfan så kul, de 2 är störda i HUVET ! :)
I en HEL vecka har jag sagt "jag ska handla" alltså mat.. sticker aldrig dit.. men plötsligt HÄNDER DET! hahahaha ! Och dethär är då ett litet centrum där jag bor. ALLT finns där elgiganten, jula, ikea, maxi, biltema, mcdonalds, shoppingcenter u name it ;) Snart blir det skola igen... från 17.15-21.00 (japp du läste rätt, fucking kvällslabb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0