Kexet gör min dag!

Kexet är såklart Ema :S HAHA. Jag har ej uppdaterat för jag fucking inte pallat .. sekunder blir minuter, timmar, dagar och veckor. Det går för fort. Uppdaterar sen kollar jag bloggen - oj har inte uppdaterat på 1 vecka :) kul ju! Hade jag berättat allt jag gör i skolan o efter ni hade ba wtf är detta EN dag? För man vaknar 6 och stannar inte förrän man ligger i sängen kl 9 o kollar 2½ men. Vad mer kan jag säga? SINAN SAKIC 8/10 älskar..
Del från min egna blogg 2009-08-18
Måste bara kommentera att JAG ÄLSKAR SINAN SAKIC !!!!!!! fucking bästa artisten genom tiderna... Första låten är hans, I LOVE... Och om jag hade gått på hans konsert jag tror jag hade svimmat .. jag vet inte vad jag hade gjort alltså flippat ur :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0