Nu kan jag se tiden..

Jag kan koppla datum, tid, månader och år till saker jag upplevt med mina underbara vänner o min familj. Det  har alltid funnits upp-och nedförsbackar. Det som räknas är dem som varit med dig på vägen. De som ställt upp och fyllt upp din tid med något som bara blev minnen sen. Som jag sagt innan är bloggen mest för att jag ska kunna kolla tillbaka och kunna blicka tillbaka då minnet sviker.
2007:
Vem säger tjej o kille inte kan vara vänner livet ut?
2009:
srce!
Jag och mina då 3 bästa killkompisar
Jag och killarna från min skola då jag gick i 2an?
Är det inte mr 2.05 ?
Killarna som får mig att le. Älskar älskar älskar ER
En gång i tiden
Då mina tjejer tog studenten,, jag hade bara slutat ettan
Min andra bror
Barnen på bilden är inte så små längre.. fan va tiden går
alltid mezo!
Mina 2 söta kusiner
Jag o bev i början av ettan. Hur blev vi så tighta på bara en halv termin? HHA bevsan ! <3
Kolla som fellepelle snear mig :D HAHAHA
2010:
Mina kompisar och killen de bråkade om i 2 år.. :S
Min andra halva
Kexet som numera är en 08a
Jaa.. hade jag lagt upp alla bilder vi tog innan vi festade hade det tagit några år för mig :S
Killen som numera är en GBGare och mitt hjärta
Arnela (dåliga förloraren) och ChalleBalle
Ja.. minns jag rätt hade jag träningsverk i 2 dygn för jag tog i så mkt.. VÄGRADE förlora.. men gjorde det endå
Jjag märkte nu att jag bara kommit till 2010 typ Maj.. HAHA orkar inte spara fler bilder från bloggen.
Men märkte att detta var en av mina mest krävande inlägg. Fick ont i hjärtat. Mest för att jag inte vet om jag får lägga upp bilder på de jag en gång brydde mig mest om. Som nu har pojkvän/flickvän som hade sneat om jag la upp en bild på deras "partner". Jag har älskat många vänner i mitt liv. Men bara väldigt få av dem har jag sparat. Det är dem guldvärda. Dem man inte hittar överallt. Nu när jag flyttat inser man vilka som älskar mig för mig :)

Kommentarer
Postat av: db

pallla kommentera, helt seriöst... :) fuck det arnela..



jättefint inlägg! loooveee u babe, vi har så många minnen:(

2011-09-25 @ 01:41:06
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: dekish

Lovely pics and lovely memories :D Mer ska de bli sötnos !



Haha seriöst fett mobbad kommentar längst upp -.-

2011-09-26 @ 19:27:47
Postat av: eva

Så fina bilder och fina minnen...

Synd att komentarerna förstör lite...



För övrigt bra blogg :)



XOXO EVA DIVA

2011-10-01 @ 17:30:29
URL: http://evas.devote.se
Postat av: d to the b

hahaha fyfan

2011-10-17 @ 22:51:40
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHA PALLA ATT HELA FETA SLÄKTEN NU KOMMENTERAR ARNELA. TYP LEKER BÄSTA VÄN NU MED DIG PAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHA HEEEELSINGBORG :D VAD ANNARS? TA INTE ÅT DIG ARNELA AV SKIT! DU HAR BRA FÖRFLUTET MEN BÄTTRE FRAMTID ;) FUCK FOLKET OCH LEV DITT!!

2011-11-12 @ 16:45:49
Postat av: arnela

HAAHHA ahfan jag vet, orkar ändå inte bry mig om förluster. så d lugnt <3

2011-11-12 @ 19:26:58
Postat av: Anonym

de e väl hon aida som skriver? who else? vem mer är mirres "tjej"

2011-11-14 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0