Oh the spotlight is not for me, I close my eyes and imagine I'm home! I miss the days when life was simple, But if I never try to follow that rainbow In search for the pot of gold!

Hemma äntligen.. too much for me to handle ärligt talat. :S Och bilder kan ni ju helt enkelt glömma.. tänkte ta en bild på mina bosniska sötnosar när vi pluggade idag men ville inte smickra dem.. HAHA nä flippa men en sak som jag tänkte berätta är..
Skåningar.. Flytta aldrig upp.. BARA pga att dem mobbar dialekten.. PRECIS ALLA gör det. Vi vet att dem bara e avundsjuka :$ men dem hittar ett fel på VARJE ord. Alltså ALLA ord är konstiga enligt dem. Speciellt "krydd, kedd, flippa, hur jag säger roligt göra bara osv" alla ord med R påpekar dem. Säger jag e dansk o grejer, eller att vi svalt ngt och inte kan snacka normal svenska -.- Men okej vi VET att skånska är hett.

Kommentarer
Postat av: Arnella

haha! jag har precis flyttat till skåne från uppsala, och jag älskar skånskan!

2011-09-15 @ 23:03:48
URL: http://nellak.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har d flyttat ?

2011-09-17 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0