Tjooo Mannen !

Kollade Bolt undertiden jag tvättade (för allt annat va fattigt, tro inte jag kollar tecknat (A) ) Iaf.. Så kommer demhär duvorna.. Shit HAHAH jag DOG ba av orden "Eyyyy Mannen Sooooooftaaaa"
http://www.youtube.com/watch?v=ooGuIYJeJxs&feature=results_video&playnext=1&list=PL64AE60349E61AF33
Om min dag pallar jag ej berätta, orka vakna halv 7 en lördag för att göra omdugga? nej? och gå en "morgonpromenad" i 45 min i 5 graders kyla.. Hejhej för att senare göra duggan i 3 timmar, storhandla (och bli stentrött för att Maxi inte är nära mig -.- och slutligen tvätta och städa FML... HAHA men ja efter regn kommer sol :D

Innan maxi stack man med Gerda & Benjamin för aatt luncha ♥ Skönt folk de :D
.. Och Benjamin hade kul med min mobil.. "söt hand"
Haha påtal om hand.. har ni någonsin haft blåmärke på HANDFLATAN? Nej? Skulle inte tro det va.. Men jag fick det.. okej av min termosmugg.. Den va fast skulle skruva loss den och jag tog i så mkt att jag skada mig själv HAHAHA .. tufft o va student yao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0