WTF

Igår kom jag hem 21.." skönt.. " missade min tvätt för det. Stress. Måste plugga. Kommer hem stress måste sova hahaha. Finns lite folk här som gör att jag faktiskt mår bättre och dämpar stressen.
Och igår kollade jag en stenhet lägenhet, (som jag inte ska köpa för den kmr va asdyr) Men i af, stod jag där nere kommer det 2 småpojkar som va typ 6 år gamla o snackar med varann..
Han ena ba: - Din lilla sexåring vill du jag ska klipp din toung?
Han andra ba: - Jag ska göra kaoz med dej!
Snacka om att laserturken från malmö blev känd i hela sverige hahaha !
Och idag dissade jag lektionen för att laga mat återhämta mig tvätta (för hand - som bosnier gör -.- för det inte finns tid hahahaah) och utanför mig står det småbarn som är rädda för 2 kattungar. helt sött.
hahaha skit i det fottar barn från balkongen. Men visst e mitt område "fint"?
Blev helt keff idag när jag insåg hur mkt jag egentligen kan imrpovisera med mat.. Hade kyckling, creme fraishe, lite sallad, pasta o kryddor hemma. Vilken lyxmiddag jag gjorde. Vf går jag civilingenjör när jag kan bli kock :S aeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0