Jag är rädd att livet bara rinner förbi på ett ögonblick



När jag bloggar tänker jag Fyfan jag har inte ens tid att blogga, utan typ gör småinlägg för att jag endå inte ska glömma saker jag gör och kunna titta tillbaka och komma ihåg allt roligt jag gjort. Och när jag blickar tillbaka på dem närmaste dagarna, blandar jag ihop allt. Att man hinner göra det? Jag har så kul med mina tjejer att jag glömmer att jag verkligen lever livet just nu. Jag älskar hur allt är just nu, och börjar därför bli rädd för förändringar.

Jag får gåshud på riktigt när jag läser gamla inlägg, för allt känns som igår, vissa inlägg kommer jag ihåg hur jag satt när jag skrev dem, vad som hände och vem som sa vad. Och det kanske var ett år sen.

Detta (KLICKA HÄR) var för mer än ett år sen, jag kan fucking inte fatta. och skara sommarland (KLICKA HÄR) var och för mer än ett år sen.

vissa inlägg är så klockrena som passar in till hur jag har det nu. DETTA INLÄGGET KLOCKRENT, KLICKA !

I will pursue my dreams and what makes me happy -- life's too short. I am immortal! Sometimes it's better to burn out than just fade away.  Jigsaw

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0